14 بهمن 1389

بازاریابی حسی چاپ و منتشر شد
<p>کتاب بازاریابی حسی؛ راهنمای کاربردی تجربه&zwnj;ی تعاملی، شانزدهمین کتاب از مجموعه کتابهای شرکت TMBA است که امروز پنجشنبه 14 بهمن&zwnj;ماه چاپ و توزیع شد.</p> <p>بازاریابی حسی اثر شاز اسمیلانسکی با ترجمه پرویز درگی و محمد سالاری در 376 صفحه از سوی مؤسسه خدمات فرهنگی رسا منتشر شد.</p> <p>علاقه&zwnj;مندان برای اطلاعات بیشتر درباره این کتاب می&zwnj;توانند به سایت www.marketingbooks.ir مراجعه کنند و برای خرید با شماره تلفنهای شرکت (TMBA (66028401-4&nbsp; تماس بگیرند.</p>
img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها