12 آذر 1396

کتاب «ارائه‌ی ناب به سبک استیو جابز» به چاپ دوم رسید

مارکتینگ نیوز- کتاب «ارائه‌ی ناب به سبک استیو جابز» تالیف کارماین گالو و با ترجمه‌ی سعید مقدسی و مهدی معین و با پیشگفتاری از پرویز درگی از سوی انتشارات بازاریابی به چاپ دوم رسید.

ارائه‌ی استیو جابز بسیار شبیه به یک نمایش دراماتیک است، یک نمایش ماهرانه با تمرین بسیار زیاد که موجب آگاهی دادن، سرگرم کردن و الهام‌بخشیدن است. کتاب پیش‌رو به سه حرکت تقسیم‌بندی شده است:

حرکت اول: خلق یک داستان
این هفت فصل یا هفت صحنه، ابزارهای کاربردی را برای ساخت یک داستان مهیج، پشت نشان تجاری‌تان به شما می‌دهد. یک داستان قوی، به شما اعتماد به نفس کافی و توانایی پیروزی بر مخاطبین می‌دهد.

حرکت دوم: انتقال تجربه
در این شش صحنه، شما نکته‌های کاربردی برای تبدیل ارائه‌تان به یک تجربه‌ی بصری جذاب را فراخواهید گرفت.

حرکت سوم: پالایش و تمرین
پنج صحنه‌ی باقیمانده به موضوعاتی چون زبان بدن، انتقال گفتاری، و ساخت ارائه‌های نمایشنامه‌ای که طبیعی و محاوره‌ای جلوه می‌کنند، می‌پردازد. حتی انتخاب پوشش لباس در این بخش مورد بحث قرار می‌گیرد. شما می‌آموزید که چرا یک لباس یقه اسکی مشکی، شلوار جین و کفش‌های ورزشی برای جابز مناسب است، ولی موجب شکست شما در موقعیت کاری می‌شود.

کتاب ارائه‌ی ناب به سبک استیو جابز قصد ندارد تا همه چیز را درمورد استیوجابز بررسی کند. همچنین نه سرگذشت یک مرد است و نه تاریخچه‌ی شرکت اپل. این کتاب درمورد جابزی نیست که رئیس یک شرکت می‌باشد بلکه، درمورد جابزی است که قدرت برقراری ارتباط دارد.این کتاب به شما کمک می‌کند تا ارائه‌های تاثیرگذاری را خلق کنید. چیزی که این کتاب به شما ارائه می‌دهد، مهارتی است که جابز پشت نشان تجاری اپل آن را بازگو می‌کند.

هدف اصلی و نهایی این کتاب این است که به شما کمک کند تا شور و اشتیاق استیو جابز در ارائه‌هایش را به کار بگیرید و تبدیل به داستانی هیپنوتیزم‌کننده کنید تا ایده‌ها و محصولات شما به صورت گسترده‌ای موجب بهبود زندگی مشتریان‌تان شود.

علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌خرید این کتاب می‌توانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 71 و 66408251 تماس بگیرند.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها