12 مهر 1396

سایتی که بر اساس سلیقه کاربر لباس پیشنهاد می‌دهد

مارکتینگ نیوز- خرید لباس بر اساس سلیقه هر فرد به‌خصوص در فضای آنلاین کار دشواری است. اما سایتی به نام Finery این کار را برای مشکل‌پسندان ساده کرده است. سایت یادشده ابتدا فهرستی از لباس‌های شما را با کمک خودتان تهیه و بر همین اساس سلیقه و علائق شما برای خرید لباس را شناسایی می‌کند و پیشنهادهایی را در این زمینه به کاربران ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عملکرد این سایت مشابه با برخی سایت‌ها و برنامه‌های موبایلی است که بر اساس فهرست موسیقی منتخب یک کاربر می‌توانند به وی پیشنهادهایی در زمینه گوش کردن به برخی قطعات موسیقی دیگر ارائه کنند. ویتنی کیسی مدیرعامل و موسس سایت یادشده می‌گوید این سایت عملکردی مشابه با TripIt، Spotify وMint دارد و می‌خواهد به آی تیونز دنیای پوشاک و البسه مبدل شود. کاربران برای استفاده از این سایت باید از حساب کاربری جیمیل خود یا یکی از حساب‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده و وارد آن شوند. آنها سپس باید رسیدهای خریدهای خود را از فروشگاه‌های پوشاک در 10 سال اخیر در این سایت وارد کنند. سایت یادشده با بررسی این اطلاعات مجموعه‌ای از البسه و اقلام مرتبط را برای خرید پیشنهاد می‌دهد و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید کالاهای مشابه اقدام کنند. همچنین با ارسال عکسی از البسه محبوب می‌توان پیشنهادهایی برای خرید بر همین مبنا دریافت کرد. البته استفاده این سایت از اطلاعات خصوصی حساب‌های کاربری تاحدی نگران‌کننده به نظر می‌رسد، اما مدیران سایت می‌گویند به حریم شخصی کاربران احترام می‌گذارند و تنها از داده‌های دریافتی برای ارسال رسید یا کارت تبریک تولد و غیره استفاده می‌کنند. دقت هوش مصنوعی این سایت برای شناسایی انواع البسه ۹۷ درصد اعلام شده و در آن ۳ میلیون قطعه لباس مختلف گنجانده شده که متعلق به ۶۲۵ شرکت تولیدی و فروشگاه است.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها