27 خرداد 1396

تاثیر فیلم تبلیغاتی آنلاین بر خرید کاربران

مارکتینگ نیوز- ترکیب شبکه‌های اجتماعی و ویدئو، همچنان یکی از تاثیرگذارترین روش‌های دنیای بازاریابی است. تحقیقات انجام شده اخیر نشان می‌دهد که بازاریابان طی چند سال گذشته، یک نکته بسیار مهم را دریافته‌اند: در دنیای تولید محتوا برای بازاریابی، فیلم و ویدئو حرف اول را می‌زند. یافته‌های جدید گزارش Animoto’s “State of Social Video 2017 نشان می‌دهد که 83 درصد از بازاریابان معتقدند که فیلم‌های منتشر شده در شبکه فیس‌بوک، تعداد زیادی مشتری را به خرید آن محصول ترغیب کرده است. بیشتر مصرف‌کنندگان (64درصد) نیز اعلام کرده‌اند که طی ماه گذشته، بعد از مشاهده یک فیلم ویدئویی در فیس‌بوک محصول تبلیغ شده را خریداری کرده‌اند.

به گزارش آی تی ایران، بیش از نیمی از مصرف‌کنندگان (60 درصد) هر روز یک ویدئوی تبلیغاتی از طریق این سرویس تماشا می‌کنند. همان‌طور که شاید حدس زده باشید، بیشتر ویدئوهای تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی از طریق دستگاه‌ها موبایل به مشتریان معرفی می‌شوند، زیرا این دستگاه بیشترین میزان استفاده را در بین دیگر وسایل دارد. این آمار، سه حقیقت در دنیای بازاریابی را نمایان می‌کند: بازار آنلاین بسیار شلوغ است: معرفی شدن یک محصول در فضای آنلاین به مشتری مناسب، روز به روز سخت‌تر می‌شود و وظیفه بازاریابان و شرکت‌های تبلیغاتی برای تهیه مطالب مناسب برای جذب مشتری نیز مسوولیت سنگینی است. تاثیر فیلم، بسیار بیشتر است: با در نظر گرفتن این آمار که 64 درصد از کاربرانی که بعد از دیدن یک فیلم برای خرید محصول اقدام کرده‌اند، نتیجه می‌گیریم که این نوع از ارائه محتوا برای تبلیغات چیزی نیست که به این زودی‌ها رنگ ببازد. ممکن است شیوه ارائه مطلب در این روش تغییر کند اما در اصل این موضوع تغییری رخ نخواهد داد.

خلاقیت تبلیغ‌کنندگان بهتر است حول محور موبایل بچرخد. بازاریابان و شرکت‌های فعال در حوزه تبلیغاتی این روزها به خوبی از میزان اهمیت گوشی‌های موبایل و مطالب ارائه شده از سوی آن برای کاربران آگاه هستند و می‌دانند که اعمال تغییرات بهتر است به سمت این محصول بچرخد. این گزارش همچنین شامل اطلاعات دیگری هم هست از جمله اینکه 47 درصد از صاحبان مشاغل مختلف هر ماه حداقل 4 ویدئوی تبلیغاتی منتشر می‌کنند. همچنین 81 درصد از صاحبان مشاغل ویدئوهای تبلیغاتی خود را سازگار با گوشی‌های موبایل طراحی می‌کنند. بر اساس این تحقیقات 67 درصد از بازاریابان اعلام کرده‌اند که طی یک سال گذشته روی ارائه فیلم‌های تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی تمرکزی بیشتری کرده‌اند.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها