19 فروردین 1396

کاهش فروش جنرال موتورز در چین

مارکتینگ نیوز- جنرال موتورز اعلام کرد طی فصل نخست سال‌جاری میلادی فروش این خودروساز در چین با کاهش 2/ 5‌درصدی روبه‌رو شده است.

 

به گزارش دنیای اقتصاد، جنرال موتورز علت این کاهش فروش را تغییر سیاست‌های مالیاتی دولت چین عنوان کرد. افت فروش فصلی جنرال موتورز در شرایطی روی داده است که فروش خودرو در بازار چین در ماه مارس با افزایش 16 درصدی رو به‌رو شد. دولت چین اعلام کرده است مالیات خرید خودروهای دارای موتور کوچک از 5 درصد در سال گذشته به 5/ 7 درصد در سال جاری افزایش می‌یابد. براساس اعلام دولت این نوع مالیات در سال 2018 به سطح عادی 10 درصد باز خواهد گشت. از سوی دیگر، نیسان موتور اعلام کرد فروش این خودروساز در بازار چین طی فصل نخست امسال 3/ 5 درصد رشد کرده است. تویوتا نیز گزارش داد فروش طی همین دوره در بازار چین افزایش 7/ 1 درصدی را ثبت کرده است.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها