21 بهمن 1389

برگزاری همایشهای جهانی ایزومار در سال 2011

 TMBA: مریم حمیدی: انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا(ایزومار) برنامه همایشهای خود را برای سال 2011 منتشر  کرد.

بنا بر اعلام سایت رسمی ایزومار، نخستین همایش این انجمن با عنوان "بینش ها" که 8 تا 10 اسفند ماه در بروکسل برگزار می شود به روش جهانی جدید در بازاریابی و بررسی خریداران می پردازد.

برگزار کنندگان این همایش معتقدند بحرانهای مالی جهانی تغییرات بزرگی در رفتار خریدار، انگیزشها، ارزشها، و اولویتها پديد آورده است.رسانه‌های اجتماعی، فناوریهای آنلاین و دستگاههای تلفن همراه، تجربه‌های جديدي براي خريدار و مشتريان ايجاد كرده است. برخي بر اين باورند كه اين رسانه‌ها توانسته‌اند مشتريان را تحت كنترل خود درآورند.

این کنفرانس نقش حیاتی بینش مشتریان را با توجه به  فرصتهای کسب‌وکار برای برندها و فروشندگان در سراسرجهان بررسی می کند.

افزایش ارزش به روشی ساده 

 بر اساس اطلاعات سایت  ایزومار، همایش" آسیا و اقیانوسیه 2011"  در روزهای 29 اسفند تا دوم فروردین 1390  در ملبورن برگزار می شود.

این همایش به بررسی نقش تحقیق بازارمی پردازد و اینکه چگونه تحقیق بازار می تواند  زمینه ای را برای رهبری صنعت و افزودن ارزش به روشهای  ساده در زندگی مشتریان فراهم  کند.

آکادمی کارگاه تابستانی ایزومار

کارگاه تابستانی ایزومار 16 تا 18 خرداد ماه سال 1390 در آمستردام برگزار می شود . آکادمی تابستانی شامل 4 روز کارگاه، و 1 روز سمینار  است که با تمرکز بر روشها و مفاهیم خاص و تکنیکهایی برای کمک به محققان در به دست آوردن مهارتهای عملی و دسترسی به دانشهای اخیر از طريق تعامل در جلسات یادگیری برگزار می‌شود.

آیا تحقیقات بازار موثر است؟

طبق اعلام کنگره آمستردام  نیز با هدف جلب توجه عمومی به نقش مثبت و انرژی و حرکتی که در صنعت وجود دارد،27 تا 29 شهریور ماه 1390برگزار خواهد شد.این کنگره در نظر دارد الگویی را در راستای اهمیت تحقیق بازار و تاثیر آن بر روی کسب و کار جامعه از طریق ایجاد بینش و نگرش فراهم کند.

دو همایش تحقیق آنلاین و تحقیقات کیفی نیز جز برنامه های این انجمن اعلام شده که تاریخ و مکان برگزاری آنها هنوز اعلام نشده است.

شرکت توسعه مهندسی بازارگستران آتی(TMBA) عضو انجمن بازاریابی اروپا(ایزومار) است.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها