6 شهریور 1396

چهارمین کنفرانس صنعت پخش ایران

مارکتینگ نیوز- چهارمین کنفرانس صنعت پخش ایران با موضوع «آینده‌پژوهی و الگوهای نوین در کسب‌و‌کار پخش» در رزوهای یکشنبه و دوشنبه، مورخ 5 و 6 شهریور ماه 1396 در مرکز همایشهای بین المللی برج میلاد در حال برگزاری است.


محور اصلی چهارمین کنفرانس صنعت پخش ایران، «آینده‌پژوهی و الگوهای نوین کسب‌و‌کار در صنعت پخش» است. مدیریت سرمایه انسانی، مدیریت فرایندهای مالی و اقتصادی، مدیریت سیستم‌ها و روش‌های فناوری اطلاعات، مدیریت تامین و لجستیک، و مدیریت بازاریابی و فروش، محورهای فرعی کنفرانس را تشکیل می دهند.


در این مراسم که با حضور جمعی از مقامات کشوری و اهالی کاروکسب در صنعت پخش برگزار می شود، پرویز درگی، رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران هم سخنرانی خود را با موضوع «لزوم جامعیت‌نگری در آینده‌پژوهی صنعت پخش» ایراد نمود.


در این همایش دو روزه، عباس تابش، مدیر کل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دکتر سعید خزائی، عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین و مدیر مرکز آینده‌پژوهی دانشگاه تهران، دکتر سهراب کارگر، دبیر کنفرانس و عضو هیئت مدیره انجمن ملی صنعت پخش ایران،  دکتر حمید ترکاشوند، عضو هیئت مدیره انجمن ملی صنعت پخش ایران و مدیرعامل محیادارو، دکتر بهزاد ابولعلایی، عضو هیت علمی سازمان مدیریت صنعتی، مهندس سعید جارودی، دبیر انجمن، و عضو هیئت‌مدیره انجممن ملی صنعت پخش ایران و جمعی از مدیران شرکت‌ها و اهالی صنعت پخش حضور دارند.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها