1 دی 1395

سومین همایش آشنایی با روش های برآورد و تخمین اندازه بازار کالاها و خدمات

مارکتینگ نیوز- سومین همایش " آشنایی با روش های برآورد و تخمین اندازه بازار کالاها و خدمات  " در تاریخ 16 دی مه 1395 در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

 

محورهای همایش :
1-  آشنایی با معنی و مفهوم اندازه بازار Market size
2-  ارایه چند قضیه موردی برای برآورد و تخمین اندازه بازار در ایران شامل :
   برآورد اندازه بازار شاپینگ مال ها در ایران
   برآورد اندازه بازار محصولات نفت و پتروشیمی در ایران
   برآورد اندازه بازار هتلداری در ایران
   برآورد اندازه بازار محصولات لبنی در ایران
   برآورد اندازه بازار محصولات شوینده و بهداشتی در ایران
   برآورد اندازه بازار تجارت الکترونیک در ایران
   برآورد اندازه بازار پوشاک و مزون در ایران
   برآورد اندازه بازار فروشگاه های زنجیره ای در ایران
   برآورد اندازه بازار بازیهای کامپیوتری در ایران
   برآورد اندازه بازار محصولات فست فود و رستوران های فست فود در ایران
   برآورد اندازه بازار لوازم خانگی در ایران (یخچال و فریزر ،صوتی و تصویری ،پنکه ،آب میوه گیری ،لباسشویی و غیره )
   برآورد اندازه بازار شیرینی ، شکلات ،آدامس ،پاستیل ،بیسکویت و آبنبات
   برآورد اندازه بازار سخت افزار و نرم افزار در ایران
3-  پرسش و پاسخ

اطلاعات تماس:
تلفن تماس : 22059814-22041812 داخلی 102، خانم محمدی
شماره تلگرام :09030798475

 

 

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها