19 بهمن 1389

جنگ برندها

 TMBA: اعظم احمدی: شرکت کوکاکولا در نیویورک، با اجاره پنجره‌ی مغازه‌ای در همسایگی استارباکس برای فضای تبلیغاتی، پیام تبلیغاتی رندانه‌ای با مضمون "چه کسی فرصت دارد برای خوردن قهوه در صف بایستد؟" را چاپ کرده است.

منظور کوکاکولا این است که بجای آنکه مردم وقت خود را صرف ایستادن در صفهای طولانی استارباکس برای نوشیدن قهوه کنند راه ساده‌تر این است که یک نوشیدنی رژیمی کوکاکولا یا محصولات مشابه را از فروشگاههای محلی بخرند. 

کوکاکولا شرکت بزرگ و معروف تولید نوشابه‌های گازدار در جهان است و انواع مختلفی از این نوشابه‌ها با طعمهای مختلف را تولید می‌کند.

استارباکس بزرگترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای در دنیا است که با ارائه‌ی قهوه‌های با کیفیت عالی و متنوع صنعت کافی‌شاپ را متحول کرده است.

استارباکس علاوه بر قهوه، انواع چای و آبمیوه نیز در اختیار مشتریان تشنه قرار می‌دهد. ظاهراً در مقوله‌ی رفع تشنگی کوکاکولا این کافی‌شاپ زنجیره‌ای را تهدیدی برای خود به حساب آورده است که به صورت علنی به مقابله  به آن برخاسته است.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها