31 مرداد 1396

آمازون آماده می کند شما آشپزی کنید!

مارکتینگ نیوز- به تازگی آمازون یک برند برای خدمات غذایی ثبت کرده است و با این شعار در پی جذب مشتری است: ما آماده می کنیم، شما آشپزی کنید.


به گزارش ام بی ای نیوز، آمازون فقط برای تهیه خاروبار و مایحتاج شما فعالیت نمی کند، بلکه می خواهد به پخت و پز مشتریانش در خانه هم کمک کند.

آمازون با شعار ما آماده می کنیم، شما آشپزی کنید در نظر دارد کیت های وعده غذایی را به صورت نپخته به مانند برندهایی از قبیل Blue Apron ،Hello Fresh و Plated عرضه کند.
به گفته این شرکت غذاهای آماده پخت و پز به صورت کیت های متشکل از گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات و... را همراه با سس و ادویه جات آماده می کنند و با ترکیب آنها به صورت یخ زده، آماده و پکیج هایی از گوشت و مرغ و ماهی و سالاد میوه و... برای پختن آماده می کنند. همچنین پکیج هایی از سوپ های مختلف و همینطور کیت هایی متشکل از دانه های خوراکی و برنج و نودل و پاستا و محصولات نان هم خواهند داشت.

آنها همچنین به طرح خود درباره پروموشن برای مشتریان همیشگی خود اشاره کردند ،البته آمازون به جزئیات دیگری اشاره نکرده است.
آمازون پس از عرضه کتاب در سایت خود و سپس حرکت به سمت بازارهای خرده فروشی اخیرا به سمت خواروبار و غذا حرکت کرده است. در حدود یک دهه کار کردن بر روی تحویل سفارش آنلاین خاروبار در ماه پیش یک فروشگاه بزرگ خواروبار فروشی را به قیمت 13.7 میلیارد دلار خرید.در طول سالیان آمازون دو تجربه دیگر در زمینه فروشگاه ها را داشته است، Amazon Go در سیاتل که یک فروشگاه بدون صندوقدار است که در حال توسعه نیز هست و AmazonFresh Pickup که محل هایی برای تهیه خاروبار است و غذاهای فاسد شدنی و یخ زده را به صورت خدمات تحویل سریع به مشتریان می رساند.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها