8 اسفند 1395

شرکت P&G استراتژی سمپلینگ خود را تصحیح می‌کند

مارکتینگ‌نیوز- P&G اعلام کرده که استراتژی سمپلینگ خود را تغییر داده است؛ زیرا از لحاظ بازگشت در سرمایه‌گذاری بسیارکوته‌بینانه بوده است.

 

به گزارش مارکتینگ‌نیوز و به نقل از مارکتینگ‌ویک، جان مولر، مدیر ارشد مالی P&G، گفته که شرکت انتظار داشته سمپلینگ تأثیر فوری بر فروش داشته باشد (همانند تبلیغات تلویزیونی) اما این موضوع اشتباه بوده و فهمیده‌اند که باید به دنبال اثرگذاریِ بلندمدت باشد.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها