مارکتینگ نیوز- میدان رقابت برای جذب خریداران، تشویق آنها به بررسی کالاها و خرید و درنهایت ایجاد تعهد و وفاداری به خرده فروش به شدت ریشه در محیط فروش دارد. محیط فروش به فضایی گفته می شود که برای ارا
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- طی سال‌های اخیر بسیاری از شرکت‌ها بیشتر روی مزایای شغلی تمرکز کرده‌اند (۵۷ درصد جویندگان کار می‌گویند که یکی از عوامل تاثیرگذار در انتخاب شغل، مزایای شغلی هستند)،
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- هرکسی دارای استعدادهای متعددی است و الگوهای مختلف تفکر، احساسات و رفتارها را در اختیار دارد که می‌توان از آنها به شکل مولدی استفاده کرد. تحقیقات نشان داده که هر فردی می‌توان
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- رهبران شرکت‌های بزرگ برای زمان و سرمایه‌ی خود ارزش قائل هستند. این افراد کارهای خود را متمایز از دیگران انجام می‌دهند و به همین دلیل بهره‌وری بیشتری دارند...
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- مردم عموما در تحقیقات مختلف اعلام می کنند که دوست ندارند هدف فروش واقع شوند، دوست ندارند به چشم یک مشتری یا منبع درآمد برای یک کسب و کار دیده شوند، اما حقیقت چیز دیگری است...
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- جذب مشتری یکی از چالش‌های عمومی استارتاپ‌ها است. در این میان جذب شرکت‌های بزرگ به کار کردن با استارتاپ، دشوارتر است...
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- هرچند فاصله‌های فیزیکی امروز بیشتر و بیشتر شده‌اند، اما اینترنت بسیاری از ما را به یکدیگر نزدیک کرده است. اخبار به سرعت از گوشه‌ای در جهان به گوشه دیگر منتقل می‌شو
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- مهارت و سرعت دو عامل مهمی هستند که از اجداد ما به ارث رسیده‌اند و در تمام مراحل تصمیم‌گیری، ساخت، اجرای استارتاپ و ورود آن به بازار استفاده می‌شوند...
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- محلی برای رهبری سازمانی دور از دفتر اصلی (off-site) که به خوبی طراحی شده باشد، مکان فوق‌العاده‌ای برای گردآوری ایده‌های بزرگی است که می‌توانند کسب‌و‌کار
ادامه خبر
مارکتینگ نیوز- جیوتا داس، به‌عنوان مدیرعامل و موسس شرکت جیانا که یک شرکت داده‌ای بزرگ در انگلستان است در یک شرکت تکنولوژی بزرگ مشغول به کار بود. طی شش سال کار او در آن شرکت، خود را در موقع
ادامه خبر

قبلی    بعدی
img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها