27 بهمن 1395

تبلیغ هیوندای در سوپربول، تأثیرگذارترین تبلیغ از لحاظ احساسی و عملکردی

مارکتینگ‌نیوز- هیوندای در مسابقات سوپربول تبلیغی را به نمایش درآورده است که 33 درصد از کسانی که آن را دیده‌اند، اظهار تمایل برای خرید آن محصول کرده‌اند.


به گزارش مارکتینگ‌نیوز و به نقل از ادویک،  %40 از بینندگان در حین دیدن تبلیغ احساس شادی کرده‌اند و %55 دیدی مطلوب‌تر از برند را پیدا کرده‌اند. هیوندای در این تبلیغ سه سرباز امریکایی را نشان می‌دهد که خارج از کشور هستند و از طریق فناوری واقعیت مجازی همه‌جانبی (Immersive VR) مسابقات سوپربول را در کنار عزیزان‌شان مشاهده می‌کنند.

img2
  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین‌ها